לאור העלייה בתחלואה: ראה"מ דורש להחמיר באכיפה ובהגשת כתבי אישום

איתי גדסי No Comments on לאור העלייה בתחלואה: ראה"מ דורש להחמיר באכיפה ובהגשת כתבי אישום

על רקע השתוללות הזן ההודי בישראל והעלייה בתחלואה למרות הצהרות ראה"מ לבלימת הנגיף, ראה"מ בנט ערך דיון שבו דרש להגביר את האכיפה, כולל הגשת כתבי אישום כנגד מפירי הנחיות ומעקב דיגטאלי אחרי חייבי בידוד

ראש הממשלה, נפתלי בנט צילום: ALEX KOLOMOISKY/POOL
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

על רקע העלייה בתחלואה והחשש מפני דהירה לסגר נוסף בישראל, ראש הממשלה, נפתלי בנט, כינס היום (ראשון), דיון על הגברת האכיפה על תקנות הקורונה. בנט דרש להגביר את האכיפה כנגד אולמות אירועים והגשת כתבי אישום פליליים כנגד מפירי הנחיות.

ראש הממשלה, נפתלי בנט אמר: "מטרתנו היא לקבוע הנחיות הגיוניות, לצד אכיפה אגריסיבית ויעילה כנגד המפרים. מי שמפר את ההנחיות מסכן את בריאותו ואת שאר אזרחי ישראל. לא נאפשר זאת. מוטציית הדלתא מזנקת בכל העולם. יישום ההנחיות בשטח הוא מרכיב קריטי בניהול המגפה כדי לנצח את המוטציה".

הנחיות ראש הממשלה: הגשת כתבי אישום פליליים ומיצוי הדין נגד חולי קורונה מאומתים המפרים בידוד ביודעין ומסכנים את בריאות הציבור.

הגדרת אירועים ושמחות, בדגש על חתונות, כמשימה עליונה לאכיפה, לאור פוטנציאל ההדבקה באירועים אלו.

רה"מ הנחה את היועץ המשפטי לממשלה ומשרד הבט"פ להסדיר את ההיבט המשפטי של הפעלת אמצעי האכיפה הטכנולוגיים, בהם מערכת ׳הסכמון׳.

ייעול הליכי האכיפה, בדגש על קיצור פער הזמנים בין הטלת הקנס על מפרי ההנחיות לבין מימושו בפועל. המשרד לביטחון פנים יקיים עבודת מטה בנושא.

 



0 תגובות